2. Documenteu-vos sobre
cada una de les obres que s'hi citen. De què tracten? A quin gènere
pertanyen? De quan daten? etc. (En total una quinzena)
3. En l'Auca de Ramon Llull fem referència als següents noms de
topònims, col·lectius, corrents literaris i fets històrics
(us posem entre parèntesis el rodolí on apareixen): Palma o Ciutat
de Mallorca (1) , Les conquestes de Jaume I (2), Lírica trobadoresca
(4), Pelegrinatges a Sant Jaume de Galícia (8) i Rocamador (9), Puig
de Randa (11), L'Islam (13), Miramar (23), Les missions (24), , Racionalisme
filosòfic (25), La Sorbona de París (26,29) Tunis (30,47), Nàpols
(32), Armènia i Terra Santa (36), Bugia (39), La Cartoixa de Vauvert
prop de París (41) Viena del Delfinat (43) i el convent de Sant Francesc
de Ciutat de Mallorca. ( 48). En unes deu ratlles, com a molt, per a cada un
d'aquest temes, demostreu que coneixeu de què van glossant-los breument.
4. Definiu o bé esmenteu un sinònim per a cada un dels mots i
frases fetes que hem extret de l'auca: gestes (2), senescal (3) fer-se el jornal
(3) ser de bandera (4), ser un calavera (4), bordó de pelegrí
(8), pregon (12), tenir atenallat (13), profusió (14), obrir les parpelles
al món (21), fer escola (23), poliglot (24), aixecar el vol (28), desgavell
(31), deixar-hi la pell (31), pren la mar (39), miscel·lània (42),
fer anar de capoll (45), foll (45), finar (47).
5. Feu una taula cronològica de la vida i obra de Ramon Llull, posant
en paral·lel els fets històrics i culturals més importants
del seu temps.
6. Escolliu una pàgina o fragment de cinc obres de Llull i feu-ne el
comentari de text.
7. Redacteu un text (mínim una pàgina completa) que justifiqui
la importància de Ramon Llull.
8. Il·lustreu, amb dibuixos originals o bé amb fotocòpies
de fotografies adequades, els rodolins de l'auca, si no tots, els deu o quinze
que us semblin més adients.
9. Dibuixeu damunt d'un mapa la ruta dels principals viatges que va emprendre
Llull.
10. Comenteu aquesta sentència de Ramon Llull i relacioneu-la amb la
seva vida i obra: "Hom no deixa el creure pel creure, sinó per l'entendre".